ΜαθΗματα ΝεοελληνικΗς ΙστορΙας (2009)
Τα «Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας» κυκλοφορούν από τις εκδόσεις University Studio Press, 2011. Το έργο έχει μεταφραστεί στην Αγγλική γλώσσα (μτφ. Θάλεια Μπήστικα).
Παραστασιογραφια
2011: Θέατρο Έξω Από Τα Τείχη, Θεσσαλονίκη (σκην. Γιάννης Περδίκης)
2014: Καλλιτεχνικό Σωματείο «Εξαύδα», Θέατρο «Δημ. Χατζής», Ιωάννινα (σκην. Δημήτρης Κατσάνος)
2016: Θίασος «ΘΕΑτρική πινελιά», Δημοτικό Θέατρο Νάουσας (σκην. Σταύρος Εξηντάρας)
2017:Θεατρικός Όμιλος Πέτρας, Μυτιλήνη
Αριθμός προσώπων: 6
Υπόθεση: Σε ένα ερημικό ξωκκλήσι, την «Παναγία των Κλεφτών», φτάνουν κατά λάθος κυνηγημένοι από μια τρομερή χιονοθύελλα που τους αποπροσανατολίζει από την εκκλησία όπου πήγαιναν να παντρευτούν, ο Γαμπρός, φέρελπις πολιτικός, η Νύφη σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, ο Ρούλης, πατέρας της νύφης πρώην μετανάστης-εργάτης στη Γερμανία, και η Μητέρα του γαμπρού, φαντασμένη μεγαλοαστή. Στο ξωκκλήσι αυτό ζει ο Πάτερ, ένας παπάς που αναζητεί απεγνωσμένα εκκλησίασμα και ο Ξένος, που έχει βρει εκεί καταφύγιο από την κακοκαιρία. Πολύ σύντομα το ύψος του χιονιού ξεπερνάει την πόρτα, το ρεύμα και οι τηλεπικοινωνίες κόβονται και οι έξι αποκλεισμένοι θα πρέπει να επιβιώσουν μέχρι να τους βρουν τα σωστικά συνεργεία. Η μάχη που δίνουν είναι ενάντια στο χρόνο που περνάει, το κρύο, την πείνα, αλλά κυρίως ενάντια στον πραγματικό τους εαυτό που ξεδιπλώνεται άγρια όταν τα προσχήματα δεν μπορούν πια να κρατηθούν και οι μάσκες πέφτουν. Η εμμονή του Ρούλη με την Μερσεντές του, η λαιμαργία του Πάτερ, η επίφαση ενός γάμου που γίνεται για να καλύψει την εγκυμοσύνη της Νύφης και την πραγματική σεξουαλική ταυτότητα του Γαμπρού και η σιωπηρή συνενοχή της Μητέρας καταγγέλονται από τον Ξένο ο οποίος πληρώνει τις αποκαλύψεις με τη ζωή του. Ο φόνος του συνοδεύεται από ανθρωποφαγία καθώς οι πέντε προσπαθούν να διατηρηθούν στη ζωή. Όταν μετά από λίγες ημέρες τα σωστικά συνεργεία καταφθάνουν μαζί με τα τηλεοπτικά κανάλια, οι πέντε επιζήσαντες γίνονται οι ήρωες της ημέρας. Ο Ξένος και το μυστικό του θανάτου του θάβονται για πάντα στην Παναγία των Κλεφτών και στα βάθη της συνείδησης τους.